loading...
سیب گراف - SibGraph.IR
آخرین ارسال های انجمن
benyamin-sibgraph بازدید : 2559 1393/10/06 نظرات (23)
 
با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان و اعضای عزیز سیب گراف
 
امروز برای شما ورژن سوم سایت رزاسکین دزد رو قرار داردیم امیدواریم از ان استفاده کنید
 
از ویژگی های این قالب میشه به رنگبندی کدنویسی  و لایو ایکون بود و بسیاری از ویژگی های دیگر که با اون اشنا میشوید اشاره کرد
 
برای مشاهده دمو دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه کنید
به سیب گراف خوش آمدید. جهت استفاده از تمامی بخش های سایت ابتدا ثبت نام و سپس وارد حساب خود شوید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عباس در تاریخ 1395/07/01 و 11:18 دقیقه ارسال شده است

سلام این قالب چرا عکس مطالب را نشان نمی دهد
پاسخ : درست شد

این نظر توسط سینا عقیقی در تاریخ 1394/04/21 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

آقا این قالب فوق العاده بود .... فقط من یه درخواست خیلی کوچیکی دارم که امیدوارم بهش درست توجه کنید و این کامنت رو بخونین . هر دفعه من این مسئله رو مطرح کردم گفتین برم تو انجمن بنویسم ولی می خوام همینجا بهتون بگم ؛ اگه میشه یه قالب که انگلیسیه یعنی به صورت انگلیسی نوشته شده برای رزبلاگ قرار بدین تا من و دیگر کاربران از اون استفاده کنیم. هر دفعه من رفتم قالب های خودم رو ادیت بکنم چون قالب فارسیه انگلیسیه که مینویسی راست چین چپ چینش بهم میخوره.. کمک کنین تورو خدا یه قالب انگلیسی شده بذارین.
پاسخ : سلام
اگر قالب خاصی مدنظرتون هست
ادرس بدید ترجمه کنیم

این نظر توسط Sami در تاریخ 1393/10/08 و 13:43 دقیقه ارسال شده است

از سایت تنرز کپی کرده قالب رو

این نظر توسط سایت مرکز قالب رایگان تنرز در تاریخ 1393/10/07 و 22:04 دقیقه ارسال شده است

ممنون

این نظر توسط سایت مرکز قالب رایگان تنرز در تاریخ 1393/10/07 و 21:41 دقیقه ارسال شده است

ممنون

این نظر توسط مصطفی در تاریخ 1393/10/07 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

سلام...
عزیزم زیاد به اینها جواب نده! آخه اینا چیکارن؟
کارتو کن...پرچمت بالاس ولشون کن...
الان رتبه سایت رزاسکین آدم رو خنده میندازه...
قالب ها یا پست هایی که دزدی میکنه رو سئو نمیکنه...و کیفیتشون پایینه...
هر جایی یه دزد داره خودتو اصلا ناراحت نکن...
بنده تو انجمن یه مقدار تندی کردم ببخش.
بعد یه سوال داشتم:
اگه بخوام یک قال اختصاصی برام بسازی باید چیکار کنم؟
قیمت میخوام.
موضوع دانلود
سایت هم
mhtdownload.ir
ممنونم که جوابمو بدی!
پاسخ : سلام
ممنون از نظرتونشکلک
http://www.sibgraph.ir/other/d

این نظر توسط سایت مرکز قالب رایگان تنرز در تاریخ 1393/10/07 و 18:36 دقیقه ارسال شده است

تهدید نبود بلکه واقعیت بود رز اسکینم اخطار دادم برای این وبسایت خیلی متاسفم !

بزودی از شما و رز اسکین از طریق پلیس فتا شکایت میکنم و تا آخرش هستم.
پاسخ : اگر اول مثل ادم می گفتید حداقل کاری که می کردم لینکتون رو میزاشتم
اما الان کلا بیخیال شدم ازادید هرکاری بکنید.
در ضمن من هنوز قبول ندارم که قالب شماست!
باتشکر

این نظر توسط بیات در تاریخ 1393/10/07 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

ببنيد مدير رز اسكين چ گفته/خخخخخخخخخ
متن:باعث افتخار ماست
نام رز اسکین معروف تر میشه
تبلیغاته واسه خودش
.....................................
يكي گفته بود قالبتو رايگان گذاشتن اينو در پاسخ بهش گفته...
پاسخ : بزار خوش باشه

این نظر توسط reza در تاریخ 1393/10/07 و 15:11 دقیقه ارسال شده است

عالیه با این کارتون خیلی حال این کپی بردار رو گرفتید خیلی تنکس
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط مهران مجیدی در تاریخ 1393/10/07 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

باور کنید این قالب رو سایت رزاسکین از سایت تنرز برداشته ویرایش داده بعدشم برداشته اسم و بنر و... سایت تنرز رو حذف کرده وگرنه این قالب توسط سایت تنرز کدنویسی شده خواهشنمدم حذفش کنید تا حقوق سایت تنرز هم حفظ بشه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
به سیب گراف خوش آمدید.
امیدواریم مطالب سایت مورد پسندشما باشد و تالارگفتمان برای شما یک محل صمیمی و گرم باشد.
باتشکر - سیب گراف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 344
  • کل نظرات : 4589
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16673
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 1,864
  • بازدید کلی : 5,799,464